هارد سرور اچ پی مدل 146GB SAS 6G 15K SFF
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

هارد سرور اچ پی 146GB SAS 6G 15K SFF توسط شرکت HP تولید و در بازار تجهیزات شبکه عرضه شده است. این هادر درایو جهت استفاده در سرورها، ذخیره سازها و برنامه های کاربردی می باشد که با کارایی بالا در دوره های کاری 7روز هفته و 24 ساعته مورد نیاز هستند که از جمله موارد کاربردی این هارد درایو برنامه های پایگاه داده و برنامه های کاربردی با تراکنش بالا را می توان نام برد.

هارد درایوهای HPE 146GB SAS 6G Enterprise 15K SFF به ارائه بالاترین سطح عملکرد و اطمینان برای برنامه هایی با بیشترین حجم تقاضا می پردازد. آنها حداکثر عملکرد را بدون اینکه تاثیری در قابلیت اطمینان و نوع کارکرد داشته باشند ارائه می دهند. این هادر درایو برای پاسخگویی به نیازهای Hot Data طراحی شده اند. درایو های این شرکت به بهبود زمان پاسخ سرورها، قدرت بالاتر برای تراکنش های بیشتر در هر ثانیه و افزایش سرعت انتقال داده های (I/O) کمک میکند.

هارد درایو HP با گذراندن بیش از 2/4 میلیون ساعت سخت ترین تست های سخت افزار صنعت و برنامه های حمایتی تضمین اعتماد مشتری ، توانسته جایگاه خوبی را در هارد داریو ها نیز کسب کند. نرم افزار یکپارچه HPE از داده ها در برابر حملات مخرب محافظت می کند که می تواند آنها را تغییر داده یا نابود کند. آیکون های توصیف کننده روی حمل کننده هوشمند HP وضعیت خارج شدن کار از درایو را حدس می زند و دکمه “حذف نکنید” مانع از دست رفتن داده ها توسط خطاهای انسانی می شود.

 

خرید هارد سرور اچ پی مدل 146GB SAS 6G 15K SFF





:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: